Retourneren

Wij houden van onze producten en zijn er trots op dat we onze klanten geweldige kwaliteit kunnen bieden!

Als u tijdens de eerste zes maanden na de aanschaf van de producten problemen ervaart, neem dan onmiddellijk contact op met onze klantenservice. Verkeerde maat? Materiaal niet zo sterk als u had verwacht? Problemen met bestelling of levering? Laat het ons weten!

Probeer uw EquiCrown bandages zo snel mogelijk na levering uit. Hoe eerder wij kunnen helpen, hoe eerder uw paard optimaal kan profiteren van onze bijzondere producten.

Als u een product wil terugsturen of ruilen, neem dan contact op met onze klantenservice voor de details en mogelijkheden voor vervanging of financiële vergoeding. Het kan zijn dat er verzendkosten ontstaan.
Als u een EquiCrown bandage retour stuurt die uit de verpakking is geweest, verzoeken we u deze te wassen voordat u deze terugstuurt, met een ingevuld retourformulier dat u bij uw aankoop heeft ontvangen.

Als u het retourformulier niet meer voorhanden heeft,scroll dan hier naar beneden. U kunt dit formulier dan zelf afdrukken en invullen.
Als wij nog verdere vragen hebben over uw retourzending, dan zullen we contact met u opnemen.

Indien U producten wilt terugsturen naar Equicrown hanteren we een aantal regels.
Wij vragen hiervoor uw medewerking zodat het proces efficiënt verloopt en wij daardoor u snel en correct van dienst kunnen zijn.

1. Let op! Voor retourzending van beschadigde bandage(s) verzoeken wij u altijd eerst vooraf contact met ons op te nemen : info@equicrown.nl

Indien U producten wilt terugsturen naar Equicrown hanteren we een aantal regels.
Wij vragen hiervoor uw medewerking zodat het proces efficiënt verloopt en wij daardoor u snel en correct van dienst kunnen zijn.

2. We maken onderscheid tussen standaard modellen (Equicrown Active en Fit) en custom made (Equicrown MED) Voor beide soorten hanteren we aparte formulieren. Gelieve deze zo volledig mogelijk in te vullen en toe te voegen aan de retourzending.

3. Gelieve een kopie van de pakbon of factuur mee te sturen aan de retourzending.

4. De bandages dienen (indien gebruikt) gewassen opgestuurd te worden (bandages sluiten en wassen op 40 graden bonte was)

5. Artikelen dienen te worden verzonden in een goed sluitende verpakking.

Equicrown MED

De naar maat gemaakte EquiCrown med bandages kunnen uitsluitend via uw dierenarts of therapeut worden besteld. In de meeste gevallen maken zij deel uit van een langdurig behandelingsproces. Wij begrijpen dat uw paard dit product hard nodig heeft. De bandages moeten perfect passen. Voor elke naar maat gemaakte bandage wordt een nieuw breipatroon geschreven, om een uitstekende pasvorm te garanderen.

Als ondanks onze beste inspanningen blijkt dat een maatgemaakte bandage niet perfect past, vragen wij u om foto’s te nemen van de bandage om het been van het paard, en van het been zonder de bandage. Wij verzoeken u om de dierenarts of therapeut die toeziet op de behandeling, contact te laten opnemen met onze klantenservice, zodat we de benodigde aanpassingen kunnen bespreken. Het kan zijn dat de maten opnieuw moeten worden opgenomen.

Als een EquiCrown med bandage in eerste instantie goed heeft gepast, maar binnen de eerste drie maanden na aanschaf te los komt te zitten, neem dan onmiddellijk contact op met onze klantenservice. We willen graag met u de mogelijkheden bespreken voor het aanschaffen van een kleinere bandage, wanneer uw paard in een zo korte periode zo veel verbetering laat zien.

We geven om onze klanten, en om de gezondheid van uw paard.
We willen de beste oplossing voor uw paard vinden.

EquiCrown – uw partner in compressietherapie bij paarden

Retouradres:
EquiCrown Juzo – Antwoordnummer 21440 – 1200 VX Hilversum